EC-2500-01

کولر های آبی سلولزی به دو دسته کلیه تک فاز و سه فاز تقسیم میشوند.

بستگی به فضای تحت پوشش سرمایشی این کولر ها، تقسیم بندی های مختفلی دارند. اگر نیاز به مشاوره در این زمینه دارید میتوانید با کارشناسان فروشگاه امیر تماس حاصل نمائید.

کمترین فضای تحت پوشش این کولر ها 20 تا 30 متر مربع است که توسط کولر های انرژی مدل EC0280 تامین میشود. بستگی به فضای مورد نیاز شما ظرفیت این کولر ها متفاوت است.

بیشترین حجم سرمایشی این کولر ها مربوط به مدل صنعتی سلولزی  EC 2500 می باشد که میتواند تا طول 25 متر پرتاب داشته باشد.

کولر های سلولزی با قابلیت هوادهی از بالا نیز یکی دیگر از مدل ها بشمار میرود. قابلیتی که میتواند بسیار کاربردی باشد و نیاز کاربران را تامین کند.

مدل EC0550e اقتصادی یکی از مدل های پر طرفدار می باشد. هزینه مناسب با قابلیت هوادهی برای فضای تا 100 متر مربع باعث شده تا مشتریان استقبال خوبی از این مدل داشته باشند.

و اما نسل جدید کولر های سلولزی مدل بدون تسمه * BLDC میباشد که ویژگی های منحصر به فردی دارد. مهمترین ویژگی این محصول کارکرد بدون صدا است که بسیار اهمیت بالایی دارد. ثابلیت تنظیم دور فن در 20 حالت محتلف یکی دیگر از ویژگی های این محصول بشمار میرود.

مدل های محتلف کولر های سلولزی در فروشگاه امیر با قیمت های مناسب و گارانتی معتبر ارائه شده است. برای خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 02633553334 تماس حاصل نمائید.